Μιχαλης Ζαμπίδης:«Είδα ότι θα γίνουν πολύ άγρια τα πράγματα. Όταν έφυγα από το παιχνίδι, ένιωσα…»

Για τη χαρά που ένιωσε, όταν του ανακοινώθηκε η αποχώρησή του από το «Nomads», μίλησε ο Μιχάλης Ζαμπίδης.
Ο πρωταθλητής του kick boxing έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά, «Το Πρω1νό» και αποκάλυψε ότι χάρηκε που αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1.
«Ένιωσα ότι δεν είχα κάτι άλλο μέσα μου, δεν ήμουν εκεί, οπότε, όταν συνωμότησε το σύμπαν για να φύγω, είπα “ωραία, με χαρά”. Αισθάνθηκα πλήρης για όλο αυτό το σχολείο που πέρασα. ένιωσα αγαλλίαση! Επειδή δεν έχω εμπειρία από ριάλιτι, είδα ότι θα έπρεπε να αλλάξω πολύ τον χαρακτήρα μου και να γίνουν πολύ άγρια τα πράγματα και δεν αυτό δεν είναι για μένα» είπε ο Μιχάλης Ζαμπίδης.
Ο πρώην παίκτης του «Nomads» ξεκαθάρισε, μάλιστα, για ποιο λόγο αποφάσισε να επιστρέψει στο παιχνίδι, μετά την αποχώρηση της Μαντούς Γαστεράτου λόγω τραυματισμού.
«Δεν έχω μάθει να τα παρατάω, έχω μάθει να τα πηγαίνω μέχρι τέλους. Είπα “οκ, από τη στιγμή που μου κάνει η παραγωγή την πρόταση, θα το δω. Το μετάνιωσα! Όταν με τσίμπησε η σαρανταποδαρούσα, το μετάνιωσα! Είχα τα πάνω μου, είχα τα κάτω μου, δεν ήταν για μένα» εξομολογήθηκε στην Φαίη Σκορδά, ο Μιχάλης Ζαμπίδης.
ΠΗΓΗ: vipnews.gr
Από το Blogger.